З 30 квітня по 12 травня для
вчителів перших класів в режимі офлайн, на сторінці «Множинний інтелект» блогу Нова українська школа
розміщеному на сайті ТОКІППО,
працював семінар-практикум на тему «Реалізація компетентнісного підходу за
допомогою дев'яти стилів навчання на основі теорії множинного інтелекту». В
ньому взяли участь 252 педагоги. Велика кількість учасників, відгуки вчителів, думки,
побажання, якими вони поділилися у формі «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК» після опрацювання
матеріалу показали, наскільки цікавою і корисною в сучасній освітній траєкторії
є тема множинного інтелекту і можливості використання її в практиці вчителя
початкових класів. Для прикладу, публікуємо кілька відгуків про семінар-практикум
його учасників:
· «Використання теорії множинного
інтелекту дуже актуальне в сучасній школі. Поради для нас, можлива кар’єра для
дитини - супер!»
· «На мою думку, якщо ми навчимось
використовувати ресурс мозку людини, заощаджений «про запас», то досягнемо
еволюційного прориву. В оптимальному варіанті саме освіта має бути чутливою до періодів
максимальної гнучкості й адаптивності в розвитку дитини, коли порівняно легко
можна активізувати даровані природою інтелектуальні задатки. Тут може стати в
нагоді теорія множинного інтелекту. Це означає, що, працюючи з різними видами
інтелекту, ми педагоги маємо широкий
простір для творчості, від якого значною мірою залежатиме те, яким змістом буде
сповнене формування неповторного інтелектуального профілю дитини».
· «Велике спасибі за цікаву і корисну
інформацію! Адже від уміння педагога бути уважним до себе та власних станів
разом із здатністю порівнювати та аналізувати дозволяють виявляти та розуміти
емоції дітей».
· «Дякую за надзвичайно цікавий матеріал. Теорія
множинного інтелекту актуальна і потрібна. Дає розуміння зовсім іншого підходу
до навчання в школі. Особливо корисними є слова експерта з питань освіти Кена Робінсона:
«Академічність може бути доброю для наукової роботи, але мало готує дітей до
реального життя». Підготовка дитини до життя-найважливіше завдання НУШ».
· «Щиро дякую за корисну інформацію. Я
провела цей час швидко і з цікавістю, не хотілося зупинятися, а дочитувати до
завершення всіх тестів. Успіхів вам!!!»
· «Доброго дня! Було цікаво працювати у
такому форматі. Хочу щиро подякувати організаторам семінару за цікавий та
насичений матеріал!!! Багато почерпнула для себе нового. Творчої наснаги Вам!»
· «Дуже корисна і цікава інформація.
Дякую. Візьму до уваги і буду використовувати у своїй роботі».
Пропонуємо методичні рекомендації щодовикористання теорії множинного інтелекту
для
реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар