НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГУ

Методичні рекомендації щодо формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів НУШ

Методичні рекомендації щодо використання LEGOв освітньому просторі НУШ

Методичні рекомендації щодо підсумкового оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання

Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів

Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо проведення підсумкового річного оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання

Методичні рекомендації, щодо підсумкового оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою в 2019-2020 н.р.


Методичні рекомендації щодо використання теорії множинного інтелекту для реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи


Немає коментарів:

Дописати коментар