НА ДОПОМОГУ ПЕДАГОГУ

Особливості застосування технологій штучного інтелекту в освітньому процесіпочаткової школи

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в початковій школі в 2022-2023 навчальному році: воєнний стан, створення безпечного освітнього середовища, навчальні втрати: причини, наслідки й шляхи подолання, якість освіти

Використання онлайн-інструментів для організації дистанційного та змішаного навчання упочатковій школі

Методичні рекомендації щодо поведінки при ядерній та хімічній загрозі та поводження в умовах радіоактивного та хімічного зараження

Методичні рекомендації щодо завершення 2021/2022 навчального року у початковій школі в умовах воєнного часу

Сервіси та сайти, що використовуються для реалізації інтерактивного та дистанційного навчання

Методичні рекомкендації щодо формування ключових компетентностейт учнів  початкових класів 

Методичні рекомендації щодо екологічного виховання особистості молодшого школяра як засобу формування його життєвих компетентностей

Методичні рекомендації для батьків молодших школярів та вчителів початкових класів щодо організації дистанційного навчання

Методичні рекомендації щодо інноваційної діяльності педагога в сучасних умовах

Методичні рекомендації щодо способів та методів підвищення ефективності сучасного уроку в початкових класах

Методичні рекомендації щодо формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів НУШ

Методичні рекомендації щодо використання LEGOв освітньому просторі НУШ

Методичні рекомендації щодо підсумкового оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання

Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів

Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо проведення підсумкового річного оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання

Методичні рекомендації, щодо підсумкового оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою в 2019-2020 н.р.


Немає коментарів:

Дописати коментар