середа, 30 березня 2022 р.

Практикум для вчителів початкових класів

 

25 березня в режимі онлайн відбувся практикум в рамках педагогічної майстерні «Нова українська школа: від теорії до практики. Відповідаємо на запити педагога» на тему «Формування ключових компетентностей учнів 2-го класу». Для участі в заході були запрошені вчителі початкових класів закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.


Доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук Жизномірська Оксана Ярославівна ознайомила присутніх з психологічними аспектами формування життєвих компетентностей дітей  молодшого шкільного  віку.

Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової  освіти інституту звернула увагу учасників практикуму  на принципи оцінюваннядругокласників, зокрема розкрила  алгоритм діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання та ознайомила з методикою розроблення інструментарію формувального оцінювання.

Вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. Чортківської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Мелимука Надія Євстахіївна поділилася з колегами   досвідом роботи щодо використанняінноваційних технологій на сучасному уроці української мови в 2-му класі.

Мокрицька Людмила Петрівна, вчитель початкових класів Кременецької ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 розкрила різноманітні  способи підвищення ефективності уроку курсу «Я досліджую світ» за допомогою використання інтерактивних методів і прийомів навчання.

А вчитель початкових класів ЗОШ № 13 ім. Андрія Юркевича Тарасова Наталя Степанівна, розповіла про застосування компетентнісного та діяльнісного підходів на уроках образотворчого мистецтва в 2 –му класі .

Завершився практикум вправою «Відкритий мікрофон», де учасники практикуму ділилися своїми думками, новими підходами  щодо питань організації освітнього середовища в 2 –му класі та з допомогою онлайн -сервісу Mentimeter висловили свої побажання мирного неба, швидкої перемоги в війні з  російським агресором та щасливого закінчення навчального року.























Немає коментарів:

Дописати коментар