четвер, 3 березня 2022 р.

Як спілкуватися з дитиною, чиї тато або мама на війні

 

Якщо батько чи мати захищає країну. Як говорити з дитиною: поради від дитячої психологині Світлани Ройз

Нам треба бути готовими до будь-яких емоцій дитини – до її істерики, крику, благань не йти.

Відчуйте, будь ласка, силу свого наміру і силу своєї любові. Це буде зовсім істотним, якщо ви самі проявлятимете емоції. Але, будь ласка, не заперечуйте емоції дитини.

Нехай вам вистачить любові і сил не сердитися і не відсторонюватися від її проявів.

Ви можете сказати: "Твій батько/твоя мати – герой/героїня. Завдяки йому/їй зараз так багато людей, дітей та дорослих можуть бути у безпеці. Для батька/мати найважливіше, щоб ти міг/могла стати щасливим/щасливою.

І за тебе, і за всіх дітей України вони зараз дають відсіч ворогам. Він/вона – герої, і ти герой/героїня. Тобі так складно, але ти так тримаєшся. І я дуже вдячний/вдячна тобі за це.

Мені найбільше в світі хотілося б бути весь час поруч із тобою. І моя любов завжди у тобі, у кожній твоїй клітинці. Прислухайся до серця".


Ви можете покласти руку на серце дитини.

"Ти чуєш, воно каже: "Люблю, люблю, люблю." І моя любов завжди в тобі, де б я не був. Я зроблю все можливе, щоби бути з тобою і щоби ми перемогли".

Міцно обійміть дитину. Можливо, сфотографуйтеся з нею, щоб у дитини була можливість у будь-який момент спиратися на ваш образ.

Якщо це можливо, дайте дитині свою річ. Будь-що: браслет, пояс, брелок. Це – ваша матеріальна частка. Обіцяйте, що при можливості будете виходити на зв'язок.

Не йдіть не попрощавшись. І обов'язково бережіть себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар