1. Орієнтуємося на дітей
Повноцінне навчання на сьогодні неможливе. Тому, будь ласка, орієнтуйтесь НА ДІТЕЙ. Їх стан, можливості, потреби, інтерес до певної діяльності. У кожному класі є нові діти. Вони не включаться одразу в навчання і спілкування. Приділіть час для налагодження стосунків. Програма в повному обсязі ПОЧЕКАЄ.
2. Завдання РІЗНОМАНІТНІ
Цього тижня завдання мають бути адаптаційні, ПОВТОРЕННЯ того, що діти знають. Більше завдань для розвитку психічних процесів та ОБЕРЕЖНОЇ роботи з емоційними станами. ПОЧИТАЙТЕ фахових (дійсно фахових) психологів перед тим, як щось упроваджувати у класах. Краще менше і не нашкодити.
3. Зошити і підручники.
Підручники є в електронному вигляді. Завдання із зошитів по можливості будемо оприлюднювати. Ще раз: цього тижня ПОВТОРЕННЯ і ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ НА РОЗВИТОК
4. Тематичні зустрічі.
Час для того, щоб дізнатися про речі, які є навколо детальніше. Про предмети, явища, природу. Без згадування розрухи і військових дій.
5. Робіть щось з дітьми РУКАМИ
6. Руханки. Діліться посиланнями на руханки.
7. Розробіть РИТУАЛ початку навчального дня: повторювані рухи під музику, спільне привітання, жест тощо. Ритуал не має бути довгим. Він має бути постійним і об`єднуючим.
8. ВАЖЛИВО: дайте можливість дітям (цього тижня особливо) НЕ ВІДПОВІДАТИ на запитання, НЕ ВИКОНУВАТИ завдання. У всіх різний емоційний стан, не варто провокувати деструктивні реакції і поширювати когнітивне насилля.
МИ ПЕРЕМОЖЕМО! СЛАВА УКРАЇНІ!
Немає коментарів:
Дописати коментар