Школа педагогічної майстерності
«Нова українська школа: від теорії до практики. Відповідаємо на запити педагога»
Школа педагогічної
майстерності полягає в упровадженні в
практику роботи педагогічних ідей,
методів та прийомів інноваційних компетентнісно зорієнтованих освітніх
технологій; поширенні здобутків педагогічної та методичної науки; вивченні та впровадженні в практику
передового педагогічного досвіду; розробці методичних рекомендацій педагогам
для підвищення ефективності й результативності
їхньої праці, удосконаленні професійної майстерності, зростанні творчого
потенціалу.
Заняття Школи педагогічної майстерності «Нова
українська школа: від теорії до
практики. Відповідаємо на запити
педагога» за темою: «Перший клас під час війни: особливості навчання дітей»
відбулося 20 жовтня 2022 року у режимі
онлайн.
Метою заходу було формування
ключових компетентностей учителя Нової української школи, удосконалення знань
щодо організації освітнього
процесу в 1-му класі в час війни, здійснення формувального оцінювання та
методики викладання предметів, застосування діяльнісного підходу та сучасних
технологій навчання в у першому класі.
Розгляд проблемних питань організації навчального процесу, які найбільше
турбують вчителів 1-х класів в сучасних умовах воєнного часу.
Розпочала заняття Коненко
Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту дружнім колом «Цінності під
час війни» та детально розглянула створення комфортного безпечного середовища в
першому класі в умовах воєнного часу та особливостей дистанційного навчання першокласників.
Кордуба
Наталія Ярославівна, вчитель початкових класів Тернопільської початкової школи
«Ерудит» цікаво і креативно провела майстер-клас щодо застосування
діяльнісного підходу та новітніх
технологій навчання на уроках в своєму
першому класі. .
Своїм досвідом роботи в
першому пілотному і першому класі НУШ поділилась Флінта Наталія Володимирівна,
вчитель початкових класів Збаразької ЗОШ І-ІІІ ст. №1, звернувши увагу присутніх
на ефективні методи роботи та рішення проблемних питань в роботі з
першокласниками.
Методист відділу
дошкільної та початкової освіти Іваночко Ольга Василівна ознайомила присутніх з захоплюючими іграми та активностями для дітей 6-7 років
в укритті.
Розкрила тему виховання патріотизму
як основи національної свідомості
першокласників Кухтяк Сніжана
Богданівна методист відділу дошкільної та початкової освіти.
На
завершення Лариса Богданівна з допомогою технології Mentimeter провела
підсумки заняття школи педагогічної майстерності використавши вправу на рефлексію «Емоційний
ланцюжок».
Методичні
рекомендації щодо навчання в першому класі в у мовах воєнного часу
Немає коментарів:
Дописати коментар