четвер, 27 жовтня 2022 р.

Заняття школи педагогічного зростання


 «Сучасний вчитель початкової школи: актуальні тенденції дистанційного навчання»

Ефективною формою роботи з молодими вчителями є школа педагогічного зростання. Основним же завданням школи є удосконалення процесу формування основних професійних якостей, вироблення власного стилю роботи, розвиток фахової майстерності.


19 жовтня в режимі онлайн відбулося заняття школи педагогічного зростання «Сучасний вчитель початкової школи: актуальні тенденції дистанційного навчання». Для участі в заході були запрошені молоді  вчителі початкових класів , які мають стаж роботи не більше 3-х років

Мета заняття надання методичної допомоги молодим вчителям; прискорення процесу адаптації молодих вчителів до входження в професію; формування потреби в безперервній освіті, стимулювання самоосвітньої роботи молодих педагогів; формування професійних умінь і навичок молодих спеціалістів, відповідно до сучасних вимог педагогічної науки і практики; формування вмінь використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та  передового педагогічного досвіду; розвиток ініціативи, творчості, новаторських пошуків учителів. Удосконалити знання молодих педагогів щодо технологій дистанційного навчання, та  методами використання їх в освітньому процесі сучасної початкової школи.

Заняття розпочалося полуденною зустріччю та відеороликом «10 кроків педагогічного зростання». Провела дані активності   Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової  освіти інституту. Надалі вона в розширеному форматі висвітлила тему організації дистанційного навчання в початковій школі, враховуючи умови воєнного часу.

Методист відділу дошкільної та початкової освіти Іваночко Ольга Василівна ознайомила молодих педагогів  з технологією мобільного навчання (Bring your owndevices)  та системою роботи з формування комунікативної компетентності засобом BYOD на уроках в 1-4 класах .

Про психологічний супровід дистанційного навчання в початковій школі  розповіла Жизномірська Оксана Ярославівна, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук проінформувала.

Поділилась своїм досвідом роботи з організації та проведення дистанційних уроків з використанням новітніх та  цікавих технологій для онлайн - навчання Тодерян Руслана Володимирівна, вчитель початкових класів спеціалізованї школи І-ІІІ ст. ім. О. Маковея м. Заліщики.

На завершення заняття школи педагогічного зростання у відкритому мікрофоні учасники обговорили питання дистанційного навчання, які їх найбільше зацікавили і про які вони захотіли б знати більше.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ДЛЯ ЦЬОГО  НАЙЦІКАВІШИХ ОНЛАЙН ІНСТРУМЕНТІВ








Немає коментарів:

Дописати коментар