вівторок, 7 лютого 2023 р.

Інклюзія під час війни і післявоєнний час: як підтримати дітей з особливими потребами

 

Інструктивно-методична нарада на тему «Інклюзія під час війни і післявоєнний час: як підтримати дітей з особливими потребами»

31 січня в режимі онлайн відбулася інструктивно-методична нарада на тему «Інклюзія під час війни і післявоєнний час: як підтримати дітей з особливими потребами». Для участі в заході були запрошені консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників та вчителі початкових класів ЗЗСО Тернопільської області.

Метою проведення наради було ознайомлення освітян з основними аспектами інклюзивної освіти, методами та прийомами навчання дітей з особливими освітніми потребами, формування моральних цінностей  удосконалення знань щодо збереження життя і здоров'я молодших школярів в період воєнного часу.

Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту привітала учасників заходу, повідомила програму інструктивно-методичної наради, а також детально розповіла про психосоціальну підтримку батьків і дітей під часвоєнного стану.

Доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук Кавецький Віктор Євгенович у своєму виступі розкрив особливості та переваги  інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

На основні принципи роботи вчителів початкових класів в сучасних умовах воєнногостану з дітьми, які мають психофізичні порушення звернула увагу присутніх Мушій Віталіна Григорівна, завідувач інклюзивно ресурсного центру. 

В підсумку  інструктивно-методичної наради учасники обговорили проблемні питання, які виникають у педагогів щодо роботи  в інклюзивному класі.









Немає коментарів:

Дописати коментар