«LEGO в освітньому просторі початкової школи»
З 22
травня по 5 червня для вчителів четвертих класів в режимі офлайн, на сторінці «Практикум
LEGO» блогу Нова
українська школа розміщеному на сайті ТОКІППО,
працював практикум на тему «LEGO в освітньому просторі початкової школи». В
ньому взяли участь 265 освітян. Велика кількість учасників, їх думки,
коментарі, побажання, якими вони поділилися з організаторами заходу після
опрацювання матеріалу показали, наскільки актуальним є практичне впровадження
методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» та LEGO system в освітньому просторі початкової
школи.
Для прикладу, публікуємо кілька відгуків
про практикум його учасників:
-
«Щиро дякую за чудові матеріали! Буду
ними користуватися та частіше впроваджувати в свою практику»
-
«Дуже дякую за цікавий і пізнавальний
практикум. Почерпнула дуже багато корисної інформації. Особливо сподобалися
вправи для учнів. Обов'язково буду використовувати їх у своїй практиці. А ще
така форма роботи дуже зручна, бо є можливість щось обдумати, щось занотувати в
зручний для тебе час. Ще раз дуже дякую! Всього доброго! Будьте здорові!»
-
«Дякую
за цікавий і змістовний практикум. В іграх з LEGO діти мають можливість
висувати свої ідеї, придумувати, втілювати і випробовувати щось нове, обмінюватися
думками та ідеями, відстоювати свою думку, аналізувати і робити вибір, а також
порівнювати, зіставляти, змінювати, творити. На відміну від навчальних завдань,
де учні переважно працюють на спільну мету і досягають певного конкретного результату,
в більшості ігор з LEGO немає чіткої єдиної правильної відповіді, адже це
творче середовище. Діти самостійно приймають рішення і втілюють їх, обґрунтовують,
відповідно і результат в кожного учасника чи команди буде свій. Тут головне
слідкувати, щоб діти були однаково активними, вчилися приймати думку іншого і
поважати її. З боку вчителя, звичайно, теж байдужості бути не може, має бути
інтерес і заохочення до того, що відбувається. Спільна з вчителем гра в LEGO
дає учням незабутні емоції і хороший результат. В іншому випадку, може
виникнути проблема розкиданих повсюди деталей.»
-
«Цікаво! Захоплююче! Корисно для
вчителів початкових класів, які хочуть і працюють творчо та розвивають творче
мислення у дітей. Проведення практикуму сприяє підвищенню інтелектуального
рівня педагогів та вихованню мислячого покоління. Щиро дякую! Бажаю здоров'я,
успіхів та творчої наснаги!»
-
«Щиро дякую за участь у практикумі, під
час опрацювання інформації отримала нові знання щодо використання цеглинок LEGO
у навчальному процесі, побачила як у формі гри можна опрацювати ту чи іншу
тему, як зацікавити дітей до вивчення певної теми.»
-
«Дякую за доступну і корисну інформацію
про те, яку роль відіграє LEGO в житті дитини. Дуже цікавий посібник «Шість
цеглинок в освітньому просторі школи». З іншого посібника можна взяти багато
різних вправ, ігор, які допомагають у формуванні ключових компетентностей в молодших
школярів. Багато наведено прикладів різних ігор з використанням LEGO. Це мені
допоможе в майбутньому, коли працюватиму з першокласниками.»
Пропонуємо
методичні рекомендації щодо використання LEGO для реалізації
компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар