пʼятницю, 12 червня 2020 р.

Офлайн практикум

«LEGO в освітньому просторі початкової школи»


З 22 травня по 5 червня для вчителів четвертих класів в режимі офлайн, на сторінці «Практикум LEGO» блогу Нова українська школа розміщеному на сайті ТОКІППО, працював практикум на тему «LEGO в освітньому просторі початкової школи». В ньому взяли участь 265 освітян. Велика кількість учасників, їх думки, коментарі, побажання, якими вони поділилися з організаторами заходу після опрацювання матеріалу показали, наскільки актуальним є практичне впровадження методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» та  LEGO system в освітньому просторі початкової школи.
Для прикладу, публікуємо кілька відгуків про практикум його учасників:
-       «Щиро дякую за чудові матеріали! Буду ними користуватися та частіше впроваджувати в свою практику»
-       «Дуже дякую за цікавий і пізнавальний практикум. Почерпнула дуже багато корисної інформації. Особливо сподобалися вправи для учнів. Обов'язково буду використовувати їх у своїй практиці. А ще така форма роботи дуже зручна, бо є можливість щось обдумати, щось занотувати в зручний для тебе час. Ще раз дуже дякую! Всього доброго! Будьте здорові!»
-        «Дякую за цікавий і змістовний практикум. В іграх з LEGO діти мають можливість висувати свої ідеї, придумувати, втілювати і випробовувати щось нове, обмінюватися думками та ідеями, відстоювати свою думку, аналізувати і робити вибір, а також порівнювати, зіставляти, змінювати, творити. На відміну від навчальних завдань, де учні переважно працюють на спільну мету і досягають певного конкретного результату, в більшості ігор з LEGO немає чіткої єдиної правильної відповіді, адже це творче середовище. Діти самостійно приймають рішення і втілюють їх, обґрунтовують, відповідно і результат в кожного учасника чи команди буде свій. Тут головне слідкувати, щоб діти були однаково активними, вчилися приймати думку іншого і поважати її. З боку вчителя, звичайно, теж байдужості бути не може, має бути інтерес і заохочення до того, що відбувається. Спільна з вчителем гра в LEGO дає учням незабутні емоції і хороший результат. В іншому випадку, може виникнути проблема розкиданих повсюди деталей.»
-       «Цікаво! Захоплююче! Корисно для вчителів початкових класів, які хочуть і працюють творчо та розвивають творче мислення у дітей. Проведення практикуму сприяє підвищенню інтелектуального рівня педагогів та вихованню мислячого покоління. Щиро дякую! Бажаю здоров'я, успіхів та творчої наснаги!»
-       «Щиро дякую за участь у практикумі, під час опрацювання інформації отримала нові знання щодо використання цеглинок LEGO у навчальному процесі, побачила як у формі гри можна опрацювати ту чи іншу тему, як зацікавити дітей до вивчення певної теми.»
-       «Дякую за доступну і корисну інформацію про те, яку роль відіграє LEGO в житті дитини. Дуже цікавий посібник «Шість цеглинок в освітньому просторі школи». З іншого посібника можна взяти багато різних вправ, ігор, які допомагають у формуванні ключових компетентностей в молодших школярів. Багато наведено прикладів різних ігор з використанням LEGO. Це мені допоможе в майбутньому, коли працюватиму з першокласниками.»

Пропонуємо методичні рекомендації щодо використання LEGO для реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі початкової школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар