26 квітня в режимі онлайн відбувся семінар на тему «STREAM та STEM - освіта в початковій школі. Віртуальна та доповнена реальність: як нові технології».
У заході взяли участь консультанти
центрів професійного розвитку педагогічних працівників та вчителі початкових
класів ЗЗСО Тернопільської області.
Метою проведення семінару
було ознайомлення з інтерактивними
інструментами та технологіями віртуальної та доповненої реальності, здатними
проєктувати цифрову інформацію поза екранами пристроїв та об’єднувати
віртуальні об’єкти з реальним середовищем та удосконалення знань щодо особливостей
впровадження STREAM -освіти в освітній процес початкової школи.
Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту розпочала семінар дружнім колом, вправою «Знайди відповідність» та звернула увагу присутніх на важливість впровадження STREAM-освітив освітній процес початкової школи.
Надзвичайно цікаво про особливості використання технології
доповненої реальності у початковій школі розповіла Олексюк Олеся Романівна, доцент
кафедри змісту і методик навчальних предметів, кандидат педагогічних наук.
Миколів Зоряна Петрівна, методист лабораторії STEM-освіти у своєму виступі розкрила питання створення STEM - проєктів в початкових класах та охарактеризувала сучасну STEM - лабораторію, яка функціонує у нашому інституті.
Про елементи робототехніки як складової STEM-проєктів для навчання
молодших школярів продемонстрував Гайда
Василь Ярославович, методист відділу методики навчальних предметів
природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури.
На
завершення тренінгу Коненко Лариса Богданівна провела підсумки з допомогою вправи на рефлексію «Яблуня можливостей».
Методичні рекомендації щодо використання STEM-технологій в початковій школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар