середу, 29 березня 2023 р.

Заняття-практикум в рамках школи педагогічної майстерності «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів 1-2 класів»

 

17 березня в режимі онлайн відбулося заняття-практикум в рамках  школи педагогічної майстерності для вчителів початкових класів на тему «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів  1-2 класів».

Для участі в заході були запрошені вчителі перших та других класів ЗЗСО Тернопільської області.


Метою проведення заняття-практикуму було загострити  увагу педагогів щодо формування ключових компетентностей вчителя Нової української школи, удосконалити  знання  про  ключові компетентності здобувачів освіти першого циклу навчання в початковій школі та їх розвиток, обговорити особливості  організації освітнього процесу та  здійснення формувального оцінювання у 1-2 класах.

Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту привітала учасників заняття-практикуму, провела вправу на знайомство та актуалізувала знання педагогів щодо формування ключових та предметних компетентностей на уроках в початковій школі, а також детально проаналізувала властивості оцінювання у 1-2 класах.

 Особливості психосоціального розвитку учнів початкової школи (6-8 років) розкрив у своєму виступі доцент кафедри педагогіки, психології та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук Кавецький Віктор Євгенович.

Бачинська Наталія Ярославівна, методист відділу дошкільної та початкової освіти поглибила знання присутніх щодо  емоційного інтелекту та можливості його розвитку в дітей 6-7 річного віку.

Власним досвідом роботи та практиками формування предметних компетентностей  на уроках  інтегрованого курсу «Я досліджую світ» поділилася Юлія Володимирівна Золота,  вчитель початкових класів, Тернопільської СШІ-ІІІ ст. №29, переможець обласного конкурсу «Вчитель року-2023» в номінації «Початкова освіта»

Світлана Михайлівна Кожушко, вчитель початкових класів спеціалізованої школи І-ІІІ ст. ім. О.Маковея м. Заліщики провела майстер-клас та звернула увагу на місце і  роль підручника у розвитку креативності молодших школярів.

На завершення засідання заняття-практикуму в рамках школи педагогічної майстерності Коненко Лариса Богданівна обговорила з присутніми всі питання, які їх цікавили.






Немає коментарів:

Дописати коментар