Вчитель: Давайте подумаємо, що ми хочемо намалювати на малюнку.
Учні: (Обговорюють ідеї.)
Вчитель: Молодці, у вас багато хороших ідей. Давайте приступимо до роботи.
Учні: (Розподіляються по групах і працюють над малюнком.)
Вчитель: (Допомагає учням координувати свої зусилля.)
Учні: (Завершують роботу над малюнком.)
Вчитель: Ось у нас вийшов чудовий малюнок! Я дуже вами пишаюся.
Учні: (Посміхаються.)
Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів.
Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
- Надайте учням достатньо часу для роботи над малюнком.
- Не забудьте похвалити учнів за їхню роботу.
- Виставте малюнок на видному місці в класі.
5. “Шкільна скарбничка”
Попросіть дітей принести на урок якийсь предмет, який вони вважають “шкільним скарбом”. Кожен учень має пояснити, чому цей предмет для нього важливий.
Більш детальний план проведення цієї частини уроку:
“Шкільна скарбничка”
Мета:
- Заохотити учнів до рефлексії та самовираження.
- Допомогти учням зрозуміти, що для них є важливим у школі.
Інструкція:
- Вчитель пояснює учням, що вони будуть брати участь у грі “Шкільна скарбничка”.
- Вчитель просить учнів принести на урок якийсь предмет, який вони вважають “шкільним скарбом”.
- Учні розповідають про свій предмет і пояснюють, чому він для них важливий.
- Вчитель допомагає учням поділитися своїми історіями та досвідом.
Додаткові ідеї:
- Вчитель може запропонувати учням принести різні предмети, наприклад, шкільну форму, підручники, нагороди, фотографії тощо.
- Вчитель може запропонувати учням обговорити свої предмети в невеликих групах або в парах.
- Вчитель може запропонувати учням створити спільну “скарбничку” з усіма привезеними предметами.
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку:
Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо грати в гру “Шкільна скарбничка”.
Учні: (Радіють.)
Вчитель: Давайте подумаємо, які предмети можуть бути шкільними скарбами.
Учні: (Обговорюють ідеї.)
Вчитель: Я пропоную вам принести на урок будь-який предмет, який ви вважаєте шкільним скарбом. Це може бути що завгодно: шкільна форма, підручники, нагороди, фотографії тощо.
Учні: (Відповідають.)
Вчитель: На наступному уроці ми по черзі будемо розповідати про свої предмети і пояснювати, чому вони для нас важливі.
Учні: (Радіють.)
На наступному уроці:
Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми продовжимо гру “Шкільна скарбничка”.
Учні: (Радіють.)
Вчитель: Хто хоче розповісти про свій предмет?
Учень 1: Я приніс свою шкільну форму. Для мене вона важлива, тому що це одяг, в якому я навчаюся. У ньому я відчуваю себе впевнено і комфортно.
Учні: (Слухають.)
Вчитель: Молодець, що поділився своєю історією. Хто хоче розповісти наступним?
Учень 2: Я приніс свій перший підручник з математики. Для мене він важливий, тому що з нього я почав вивчати математику. Цей предмет мені дуже подобається, і я хочу стати математиком.
Учні: (Слухають.)
Вчитель: Дякую, що поділився своєю історією. Хто хоче розповісти наступним?
І так далі.
Вчитель: Дякую вам за ваші історії. Я дуже радий, що ви поділилися з нами тим, що для вас важливе в школі.
Учні: (Посміхаються.)
Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів.
Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
- Надайте учням достатньо часу для того, щоб розповісти про свої предмети.
- Не забудьте похвалити учнів за їхні історії.
- Проведіть обговорення, щоб дізнатися більше про те, що для учнів є важливим у школі.
6. Вікторина про літо
Проведіть невелику вікторину, питання якої стосуватимуться подій, які сталися влітку. Запитуйте про новини, події, спортивні досягнення та інше.
https://learningapps.org/view1594814
Приклади питань
У якому порядку розташовані кольори веселки?
(Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий)
Теплим літнім ранком на траві можна побачити величезну кількість крапель води. Як називається це явище природи? (Роса)
Жовті квітки цієї рослини влітку стають повітряними білими кульками, які облітають при першому ж пориві вітру. Назвіть цю рослину. (Кульбаба)
Якого кольору шубка у зайця влітку? (Сіра)
У переддень якого літнього свята, за слов’янським повір’ям, вночі зацвітає папороть?
(Свято Івана Купали)Яке літнє свято відзначається у багатьох країнах 1 червня та присвячене дітям? (День захисту дітей)
Який небесний об’єкт надає нам світло та тепло під час літа? (Сонце)
7. Побудова “Шкільного дерева”
Створіть велике дерево на дошці. Кожен учень може намалювати свою фотографію та прикріпити її до дерева. Це символізуватиме єдність класу.
Детальніший план проведення цієї частини уроку:
7. Побудова “Шкільного дерева”
Мета:
- Створити символ єдності класу.
- Заохотити учнів до творчості.
Інструкція:
- Вчитель пояснює учням, що вони будуть створювати “Шкільне дерево”.
- Вчитель малює контур дерева на дошці.
- Учні малюють свою фотографію на окремому аркуші паперу.
- Учні приклеюють свої фотографії до дерева.
Додаткові ідеї:
- Вчитель може запропонувати учням використовувати різні кольори та матеріали для створення своїх фотографій.
- Вчитель може запропонувати учням написати на своїх фотографіях те, що вони хочуть сказати про себе.
- Вчитель може запропонувати учням створити спільну історію про “Шкільне дерево”.
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку:
Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо створювати “Шкільне дерево”. Це дерево буде символом нашої єдності.
Учні: (Радіють.)
Вчитель: Давайте намалюємо контур дерева на дошці.
Учні: (Малюють.)
Вчитель: А тепер я пропоную вам намалювати свою фотографію на окремому аркуші паперу. Можете використовувати різні кольори та матеріали.
Учні: (Малюють.)
Вчитель: Коли ви закінчите, приклейте свої фотографії до дерева.
Учні: (Приклеюють фотографії.)
Вчитель: Ось у нас вийшло чудове “Шкільне дерево”! Ми всі є частинами цього дерева, і ми всі разом.
Учні: (Посміхаються.)
Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів.
Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
- Надайте учням достатньо часу для того, щоб намалювати свої фотографії.
- Не забудьте похвалити учнів за їхні роботи.
- Розкажіть учням історію про “Шкільне дерево”.
Я сподіваюся, що ці поради допоможуть вам провести урок цікаво та ефективно.
8. Літературна мандрівка
Прочитайте разом якусь цікаву коротку історію або вірш про перший день в школі. Потім обговоріть, як вони відчуваються перед початком навчального року.
Детальний план проведення цієї частини уроку:
8. Літературна мандрівка
Мета:
- Розбудити інтерес учнів до літератури.
- Розвивати навички читання та розуміння прочитаного.
- Підготувати учнів до початку нового навчального року.
Інструкція:
- Вчитель обирає коротку історію або вірш про перший день в школі.
- Вчитель читає історію або вірш учням.
- Вчитель обговорює з учнями історію або вірш.
Додаткові ідеї:
- Вчитель може запропонувати учням намалювати малюнки до історії або вірша.
- Вчитель може запропонувати учням написати продовження історії або вірша.
- Вчитель може запропонувати учням створити інсценізацію історії або вірша.
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку:
Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо читати історію про перший день в школі.
Учні: (Радіють.)
Вчитель: Я прочитаю вам історію “Перший день у школі”.
Вчитель читає історію.
Вчитель: А тепер давайте обговоримо історію. Які емоції ви відчували, коли читали історію?
Учні: (Обговорюють історію.)
Вчитель: Як ви думаєте, чому головний герой був схвильований перед початком нового навчального року?
Учні: (Обговорюють.)
Вчитель: А як ви відчуваєте себе перед початком нового навчального року?
Учні: (Обговорюють.)
Вчитель: Я дуже радий, що ви всі схвильовані перед початком нового навчального року. Я думаю, що це буде чудовий рік.
Учні: (Посміхаються.)
Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікаво та ефективно.
Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
- Виберіть історію або вірш, який буде цікавий і актуальний для учнів.
- Надайте учням достатньо часу для обговорення історії або вірша.
- Підведіть підсумки обговорення, зробивши акцент на важливих моментах.
Я сподіваюся, що ці поради допоможуть вам провести урок цікаво та ефективно.
9. Малюнок мрії
Попросіть дітей намалювати або написати про свої найбільші мрії та бажання на майбутній навчальний рік. Можна обговорити, як ці мрії можна буде досягти.
Детальний план проведення цієї частини уроку:
9. Малюнок мрії
Мета:
- Заохотити учнів до творчості та самовираження.
- Допомогти учням сформулювати свої мрії та бажання на майбутній навчальний рік.
- Обговорити, як ці мрії можна буде досягти.
Інструкція:
- Вчитель пояснює учням, що вони будуть малювати або писати про свої найбільші мрії та бажання на майбутній навчальний рік.
- Вчитель надає учням час для того, щоб подумати про свої мрії та бажання.
- Учні малюють або пишуть про свої мрії та бажання.
- Учні обговорюють свої мрії та бажання з учителем та однокласниками.
Додаткові ідеї:
- Вчитель може запропонувати учням використовувати різні матеріали та техніки для створення своїх малюнків або текстів.
- Вчитель може запропонувати учням об’єднатися в групи для обговорення своїх мрій та бажань.
- Вчитель може запропонувати учням створити спільний плакат або колаж з їхніми малюнками та текстами.
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку:
Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо малювати або писати про свої найбільші мрії та бажання на майбутній навчальний рік.
Учні: (Радіють.)
Вчитель: Мрії – це те, чого ми хочемо досягти. Вони можуть бути великими або маленькими, реальними або нереальними.
Учитель: Давайте подумаємо про свої мрії та бажання на майбутній навчальний рік. Що ми хочемо зробити? Що ми хочемо навчитися?
Учні: (Обговорюють.)
Вчитель: Тепер давайте намалюємо або запишемо про свої мрії та бажання.
Учні: (Малюють або пишуть.)
Вчитель: Коли ви закінчите, давайте обговоримо свої мрії та бажання.
Учні: (Обговорюють.)
Вчитель: Я вважаю, що це чудово, що у вас є мрії та бажання. Я впевнений, що ви зможете їх досягти, якщо будете працювати над ними.
Учні: (Посміхаються.)
Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікаво та ефективно.
Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
- Надайте учням достатньо часу для того, щоб подумати про свої мрії та бажання.
- Не забудьте похвалити учнів за їхні роботи.
- Обговоріть з учнями, як вони можуть досягти своїх мрій.
Я сподіваюся, що ці поради допоможуть вам провести урок цікаво та ефективно.
10. Розмальовка “Емоції”
Ось деякі рекомендації щодо використання розмальовки “Емоції”
Запропонуйте дітям розфарбувати зображення на свій розсуд.
Немає коментарів:
Дописати коментар