вівторок, 23 серпня 2022 р.

Методичні студії для вчителів початкових класів

 


Війна зруйнувала чимало планів, у тому числі освітянських. Торік МОН визначало пріоритетні завдання на 2022 рік. Які зміни вніс воєнний стан? У даний час важливо зберегти найцінніше – наших дітей, для яких дуже важливо відчувати безпеку. А безпека під час війни починається з обізнаності. Про алгоритм безпеки усіх учасників освітнього процесу та які нововведення вже діють і на що чекати освітянам у новому навчальному році обговорювалось на методичній студії початкової освіти.


Студія для консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, працівників відділів освіти, які відповідають за початкову освіту та керівників методоб’єднань «Освітній меланж інноваційних технологій у формуванні ключових компетентностей сучасного учня початкової школи  в реаліях воєнного часу» відбулася 19 серпня 2022 року в режимі відеоконференції на платформі Google Meet.

Лариса Богданівна Коненко, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту привітала учасників студії, акцентувавши увагу на те, що починати  навчальний рік в умовах воєнного стану потрібно з формування навиків безпечної поведінки в школі та  вироблення алгоритму  безпеки життєдіяльності, які є  надважливими як для дітей, так і для  дорослих.  Привівши в приклад досвід ізраїльських шкіл з організації освітнього процесу під час війни та склавши разом з учасниками «Тривожний рюкзачок», вона  зупинилась на особливостях нового навчального 2022/2023 року в початкових класах  ЗЗСО Тернопільської області. Враховуючи реалії сьогодення, Лариса Богданівна запропонувала додати до нього кілька незвичних та корисних уроків, які варто запозичити з інших країн.

Продовжила тематику навчання під час війни з обов’язковою  організацією психосоціальної підтримки вчителів, батьків та учнів   Оксана Ярославівна Жизномірська, доцент кафедри педагогіки, психології та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук. Вона запропонувала для присутніх декілька потрібних вправ для подолання стресу, тривожності та емоційного навантаження.

Надалі виступаючі знайомили учасників студії з сучасними найновішими, цікавими технологіями навчання, які можна рекомендувати  педагогам для використання  в роботі.

Ольга Василівна Іваночко, методист відділу дошкільної та початкової освіти ознайомила всіх з сучасними технологіями мобільного навчання (Bring your own devices). Розповіла зокрема про  систему роботи з формування комунікативної компетентності засобом BYOD на уроках.

Завідувач лабораторії STEM-освіти ТОКІППО Людмила Андріївна Кучер розкрила тему «STEAM-освіта – сучасний підхід до опанування інноваційних технологій» та охарактеризувала діяльність своєї лабораторії, важливість її використання в навчальному процесі інституту.

Натхненно і цікаво висвітлила в своєму виступі технологію і методику проведення першого уроку в початкових класах у цьому навчальному році Галина Василівна Комар (консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Чорткова)

Світлана Михайлівна Кожушко, надзвичайно творчий та високопрофесійний вчитель початкових класів Спеціалізованої школи І-ІІІ ст. ім. О. Маковея м. Заліщики провела майстер-клас з використання на уроках технологій критичного мислення кроссенс та сторітеллінг на  героїко-патріотичну тематику.

Продовжила вражати уяву учасників студії досвідом використання інноваційних технологій у своїй роботі веб-квесту, скетч-ноутінгу та  скрайбінгу молода, талановита та креативна вчителька з цієї ж школи  Руслана Володимирівна Тодерян.

На завершення методичних студій вчителі взяли участь у проведенні дослідження «Як змінюються         потреби дітей у час війни?» та інтерактивній  вправі «Колесо балансу».




























Немає коментарів:

Дописати коментар