вівторок, 28 червня 2022 р.

Вебінар на тему «Психосоціальна підтримка вчителів і дітей в умовах війни»

 

23 червня  2022 року в режимі онлайн (інтернет ресурс Google Meet) відбувся вебінар на тему  «Психосоціальна підтримка вчителів і дітей в умовах війни» (в рамках проєкту «Фінська підтримка реформи української школи»). Для участі у вебінарі  були запрошені вчителі початкових класів ЗЗСО Тернопільської області.

Лариса Коненко, завідувача відділу дошкільної та початкової освіти повдомила учасникам основні правила, як працювати з дітьми під час війни, за допомогою використання технік миттєвої допомоги. Також Лариса Богданівна звернула увагу на складні емоції та почуття під час війни, особливості роботи з почуттями та  провела вправу «Світ моїх почуттів».

Оксана Жизномірська, доцент кафедри педагогіки, психології та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук висвітлила питання різних емоційних реакцій на стресову ситуацію (подію) учнів молодшого шкільного віку; звернула увагу на дитячі  переживання в умовах війни; разом з учасниками обговорили питання як молодші школярі та вчителі себе сприймають, розуміють, ідентифікують, як можуть собі допомогти, зарадити у непередбачених ситуаціях; було ретельно розглянуто дефініції «стрес», «травма», «гостра реакція на стрес», «посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)» та їх індикатори; було запропоновано психологічні техніки «емоційного відновлення, «миттєвої самодопомоги»; акцентовано увагу на основних компонентах психосоціальної підтримки дитини в школі; учасники мали змогу самостійно пропонувати шляхи підтримки для власного «Я» та «Я» - молодших школярів.

За підсумками вебінару підготовлено Методичні рекомендації щодо проведення роботи для зниження стресу дітям і батькам в період воєнного  часу.










Немає коментарів:

Дописати коментар