ТРЕНІНГ-ПРАКТИКУМ
«Формування інформаційно-цифрової
компетентності
молодших школярів НУШ»
Початок роботи о 10 год
25 червня 2020 року
Для участі в заході будь ласка зареєструйтеся - РЄЄСТРАЦІЯ
Іваночко Ольга Василіна
Електронна адреса - o.ivanochko@ippo.edu.te.ua
ПРОГРАМА ЗУСТРІЧІ
1. Привітання. Реєстрація учасників тренінг-практикуму. Правила роботи зустрічі.
2. Інформатика в Новій українській школі.
3. Онлайн-платформи та додатки для вивчення програмування у школі.4. Практична робота. Створення проектів у Скретч.
5. Майстер-клас щодо створення онлайн-пазлів за допомогою сервісу Jigsawplanet.
6. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning Apps.
7. Висновки. Підведення підсумків.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІНФОРМАЦІЙНИМИ МАТЕРІАЛАМИ
1. Привітання. Реєстрація учасників тренінг-практикуму. Правила роботи зустрічі.
Доброго дня, шановні колеги!
Раді організовувати офлайн зустріч для Вас.
Правила роботи офлайн тренінг-практикуму:
- Зареєструйтеся (заповніть анкету вверху цієї сторінки).
- Ознайомтесь з питаннями зустрічі. Матеріли будуть доступні на цій сторінці до 06 липня 2020 р. включно.
- Свою роботу можете планувати індивідуально. Самостійно читайте, опрацьовуйте запропоновані матеріали та виконуйте завдання. Посилання на виконані завдання надсилайте через відповідні форми.
- Є думки, запитання, побажання обов’язково поділіться ними - пишіть у формі «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК».
- Опрацювавши Ваші думки, побажання, висновки, які Ви напишете у формах «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК» - оформимо одним інформаційним листом із загальними рекомендаціями до 10 липня 2020 р.
2. Інформатика в Новій українській школі.
3. Онлайн-платформи та додатки для вивчення програмування у школі.
4. Практична робота. Створення проектів у Скретч.
Завдання.
Кривокульський Л.Є., завідувач центру інформатики,
інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти
інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти
Створіть один із запропонованих проектів і вставте посилання на нього у Google Форму "Проект Скретч"
- 1. Загублені в космосі.
- 2. Кіт і миша.
- 3. Чарівна куля.
5. Майстер-клас щодо створення онлайн-пазлів за допомогою сервісу Jigsawplanet.
Завдання.
Спробуйте самостійно створити онлайн-пазл, а посилання на нього надішліть через Google форму "ОНЛАЙН-ПАЗЛИ".
(Приклад посилання: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3057b84bc664)
Створіть інтерактивну вправу за допомогою сервісу Learning Apps та надішліть посилання через Google форму "ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ".
7. Висновки. Підведення підсумків.
Оскільки форма роботи в такому форматі є новою, то будемо вдячні за Ваші відгуки та побажання для покращення організації, комунікації та ефективності. Відгуки залишайте у формі ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК.
Дякуємо, що були з нами,
за Вашу активність та зацікавленість!
за Вашу активність та зацікавленість!
Доброго дня!
ВідповістиВидалитиЧи потрібно надсилати посилання на проекти Скретч і якщо потрібно, то куди?
Добрий день. Створіть один із запропонованих проектів і вставте посилання на нього у Google Форму "Проект Скретч"
ВидалитиДякую
ВидалитиДякую за цікаву і корисну інформацію.Буду використовувати отримані знання на практиці
ВідповістиВидалитиДякую за корисну і цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую. Дуже цікаво, корисно і пізнавально.
ВідповістиВидалитиДуже дякую за пізнавальну та цікаву інформацію. Намагатимусь максимально використовувати у своїй практиці.
ВідповістиВидалитиДуже дякую за цікаву та корисну інформацію!
ВідповістиВидалитиСпасибі!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДобрий день. Я теж щиро вдячна за цікаву та корисну інформацію!
ВідповістиВидалитиМої вітання всім авторам цікавої та корисної інформації! Щиро дякую!
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та корисну інформацію.Буду намагатись використовувати у своїй діяльності.
ВідповістиВидалити