ІНФОРМАТИКА НУШ


ТРЕНІНГ-ПРАКТИКУМ

 «Формування інформаційно-цифрової компетентності
молодших школярів НУШ
»


Початок роботи о 10 год 
25 червня 2020 року


Для участі в заході будь ласка зареєструйтеся - РЄЄСТРАЦІЯ

Модератор зустрічі 
Іваночко Ольга Василіна
Електронна адреса  -  o.ivanochko@ippo.edu.te.ua

                                         ПРОГРАМА ЗУСТРІЧІ

1. Привітання. Реєстрація учасників тренінг-практикуму. Правила роботи зустрічі.
2. Інформатика в Новій українській школі.
3. Онлайн-платформи та додатки для вивчення програмування у школі.
4. Практична робота. Створення проектів у Скретч.
5. Майстер-клас щодо створення онлайн-пазлів за допомогою сервісу Jigsawplanet.
6. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning Apps.
7. Висновки. Підведення підсумків.


ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІНФОРМАЦІЙНИМИ МАТЕРІАЛАМИ

1. Привітання. Реєстрація учасників тренінг-практикуму. Правила роботи зустрічі.

Доброго дня, шановні колеги!
   Раді організовувати офлайн зустріч для Вас.
Правила роботи офлайн тренінг-практикуму:
  - Зареєструйтеся (заповніть анкету вверху цієї сторінки).
  - Ознайомтесь з питаннями зустрічі. Матеріли будуть доступні на цій сторінці до 06 липня 2020 р. включно.
  -  Свою роботу можете планувати індивідуально. Самостійно читайте, опрацьовуйте запропоновані матеріали та виконуйте завдання. Посилання на виконані завдання надсилайте через відповідні форми.
  - Є думки, запитання, побажання обов’язково поділіться ними - пишіть у формі «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК».
  - Опрацювавши Ваші думки, побажання, висновки, які Ви напишете у формах «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК» - оформимо одним інформаційним листом із загальними рекомендаціями до 10 липня 2020 р.

             2. Інформатика в Новій українській школі.


 3. Онлайн-платформи та додатки для вивчення     програмування у школі.



       4. Практична робота. Створення проектів у Скретч.
Кривокульський Л.Є., завідувач центру інформатики, 
інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти


      Завдання. 
     Створіть один із запропонованих проектів і вставте посилання на нього у Google Форму "Проект Скретч"

         5. Майстер-клас щодо створення онлайн-пазлів     за допомогою сервісу Jigsawplanet.

        
       Завдання.
    Спробуйте самостійно створити онлайн-пазл, а посилання на нього надішліть через Google форму "ОНЛАЙН-ПАЗЛИ". 
(Приклад посилання: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3057b84bc664)

        6. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних   вправ Learning Apps.


        Завдання.
    Створіть інтерактивну вправу за допомогою сервісу Learning Apps та надішліть посилання через Google форму "ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ"

      7. Висновки. Підведення підсумків.
    
      Оскільки форма роботи в такому форматі є новою, то будемо вдячні за Ваші відгуки та побажання для покращення організації, комунікації та ефективності. Відгуки залишайте у формі ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК.


Дякуємо, що були з нами,
за Вашу активність та зацікавленість! 


14 коментарів:

  1. Доброго дня!
    Чи потрібно надсилати посилання на проекти Скретч і якщо потрібно, то куди?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день. Створіть один із запропонованих проектів і вставте посилання на нього у Google Форму "Проект Скретч"

      Видалити
  2. Дякую за цікаву і корисну інформацію.Буду використовувати отримані знання на практиці

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за корисну і цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую. Дуже цікаво, корисно і пізнавально.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже дякую за пізнавальну та цікаву інформацію. Намагатимусь максимально використовувати у своїй практиці.

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже дякую за цікаву та корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  7. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  8. Добрий день. Я теж щиро вдячна за цікаву та корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  9. Мої вітання всім авторам цікавої та корисної інформації! Щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую за цікаву та корисну інформацію.Буду намагатись використовувати у своїй діяльності.

    ВідповістиВидалити