КОЛОСОК ДЛЯ НУШ

 

 Круглий стіл на тему 

«Використання ресурсів міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «КОЛОСОК» 

для Нової української школи»

 

Дата проведення: 24 березня 2021 року.

Учасники: вчителі початкових класів НУШ

Початок роботи: 13.00 год.

Форма проведення: асинхронний режим



Модератори заходу:

- Коненко Лариса Богданівна
Електронна адреса - l.konenko@ippo.edu.te.ua
Іваночко Ольга Василіна
Електронна адреса  -  o.ivanochko@ippo.edu.te.ua

Для участі в заході будь ласка зареєструйтеся - РЄЄСТРАЦІЯ


ПРОГРАМА

Круглого столу

1.     Реєстрація учасників круглого столу.

2.     Ресурси "КОЛОСКА" для Нової української школи (презентація).

3.  Використання матеріалів газети "КОЛОСОК" у професійній діяльності учителів початкових класів.

4.     Асинхронне навчання з Колоском.

5. STEM-проєкти «Колоска» в практиці вчителя початкової школи (за матеріалами ресурсу https://e-kolosok.org/).

6.     Едукаційна інтегрологія в початковій школі.

7. Організація міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок»   22 квітня 2021 року. Умови проведення конкусу.

8. Запитання та матеріали для підготовки до конкурсу "КОЛОСОК весняний-2021".

Знайомимомство з інформаційними матеріалами


1.   Привітання учасників. Правила роботи зустрічі.  Реєстрація учасників круглого столу.

Доброго дня, шановні колеги!
    Раді організовувати в асинхронному режимі круглий стіл для Вас. 
Правила роботи заходу:
 - Зареєструйтеся (заповніть анкету вверху цієї сторінки).
 - Ознайомтесь з питаннями зустрічі.
 - Матеріли зустрічі будуть доступні Вам на цій сторінці до 30 квітня 2021 р. включно.
 - Самостійно читайте та опрацьовуйте запропоновані матеріали, ставте собі запитання, міркуйте.
  - Є думки, запитання, побажання обов’язково поділіться ними - пишіть у формі «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК».
   - Свою роботу можете планувати індивідуально.
 - Опрацювавши Ваші думки, побажання, висновки, які Ви напишете у формах «ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК» - оформимо одним інформаційним листом із загальними рекомендаціями.

2.     Ресурси "КОЛОСКА" для Нової української школи (презентація).

3. Використання матеріалів газети "КОЛОСОК" у професійній діяльності учителів початкових класів.

4.     Асинхронне навчання з Колоском.

5. STEM-проєкти «Колоска» в практиці вчителя початкової школи (за матеріалами ресурсу https://e-kolosok.org/).

6.     Едукаційна інтегрологія в початковій школі.

7. Організація міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок»   22 квітня 2021 року. Умови проведення конкусу.



8. Запитання та матеріали для підготовки до конкурсу "КОЛОСОК весняний-2021".

Оскільки форма роботи в такому форматі є новою, то будемо вдячні за Ваші відгуки та побажання для покращення організації, комунікації та ефективності. Відгуки залишайте у формі ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК.

Дякуємо, що були з нами,
за Вашу активність та зацікавленість! 

5 коментарів:

  1. Доброго дня. Сьогодні опрацювала 6 пункт програми "Круглого столу" - "Едукаційна інтегрологія в початковій школі" за презентацією нашої наставниці Дарії Біди. Було дуже цікаво подивитися як виглядає сучасний урок у роботі вчителя-новатора Лідії Хоршунової. А в словничку " ТВАРИНИ і ПЛОДИ" знайшла цікавину і для себе - це, невідоме мені досі, слово КУМКВАТ. Виявляється, що це ще один заморський фрукт! Обов"язково скуштую при нагоді ).
    Дуже вам дякую. З повагою: Г.І.Хлистун

    ВідповістиВидалити
  2. На вигляд плоди кумквата нагадують мініатюрні овальні апельсини розміром від 3 до 5 сантиметрів у довжину і від 2 до 4 сантиметрів завширшки.
    Вони родять на вічнозелених чагарниках або деревах, висота яких сягає 2,5-4,5 метри. Листя темно-зелене глянцеве, а квітки білі. Залежно від розміру, дерево кумквата може давати сотні або навіть тисячі плодів щороку.
    Рослина родом з Південної Азії та Азійсько-Тихоокеанського регіону. Найбільш ранні посилання на історичні кумквати з'являється в літературі Китаю в 12 столітті. Рослина давно культивується в Японії, Тайвані, на Філіппінах і в Південно-Східній Азії. Кумквати були завезені в Європу в 1846 році Робертом Фортьюном, колекціонером Лондонського садівничого товариства, і незабаром після цього в Північну Америку.
    Плід кумквата за смаком нагадує мандарин з легкою кислинкою, їстівний повністю, з солодкою шкіркою (щоправда, шкірка може викликати подразнення нирок). У природі трапляються кілька видів кумквата, що розрізняються формою плоду. Кумкват вживають як у сирому, так і у переробленому вигляді (цукати, варення, мармелад).
    Кумкват рідко вирощується з насіння, оскільки у нього слабка коренева система. У Китаї та Японії для розмноження рослини роблять щеплення до понціруса трилисного (Poncirus trifoliata). Часто вирощується як кімнатна рослина.
    Кумкват культивують у Китаї, Південно-Східній Азії, Японії, на Близькому Сході, у Південній Європі (особливо на грецькому острові Корфу) і на півдні США (особливо на Флориді).

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня.
    Дякую за цікавий,насичений матеріал
    Багато корисної інформації отримала,переглянувши презентацію:Едукаційна інтегрологія в початковій школі.

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дня.
    Ресурси "КОЛОСКА" для Нової української школи ще раз свідчать про істинність твердження "Хто більше читає, той більше знає", а за презентацією Дарії Дмитрівни можна легко дібрати унаочнення та цікавий матеріал (кросворди, наукові казки, зразки дослідів та проєктів тощо) і підготуватися до будь-якого уроку чи провести екскурсію в початкових класах НУШ. А деякий матеріал можна використати для підготовки до уроків і в середній школі.
    Я в захопленні від кількості підібраних матеріалів! Тому, щиро раджу усім вителям початкових класів роздрукувати презентацію Д.Д.Біди і завжди під рукою мати чудовий методичний посібник. Дуже вам дякую за таку можливість.
    З повагою: Г.І.Хлистун

    ВідповістиВидалити