30 квітня
2025 року працівниками відділу дошкільної та початкової освіти для вчителів
початкових класів ЗЗСО Тернопільської області було проведено інструктивно-методичну
онлайн-нараду «Модернізація початкової освіти – актуальна вимога
сьогодення. Про проведення ДПА у 4-х
класах».
Наскрізною
лінією даного заходу було питання щодо пілотування ДПА в 4-их класах у 2024 та
2025 роках.
Державна підсумкова
атестація (ДПА) — це традиційно надважливий етап у шкільній освіті. Це тестування
перевіряє повний спектр знань і навичок, здобутих дітьми під час навчання за
шкільною програмою, та готує їх до подальших академічних випробувань.
Важливість
проведення ДПА та створення учасниками сенкану щодо цього питання — це тематика виступу на нараді Л.Б. Коненко,
завідувача відділу дошкільної та початкової освіти.
Про
технологію пілотування ДПА в початковій школі розповіла Л.З.Онищук , завідувач
центру моніторингу якості освіти, ЗНО та аналітичної діяльності.
Своїм
досвідом пілотування державної
підсумкової атестації та враженням від його проведення у 2024 році поділилась
Л.П. Мокрицька, вчитель початкових класів Кременецької ЗОШ І-ІІІ ст. № 4.
О.ЯСтецька, заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст. № 29 з поглибленим вивченняміноземної мови, глибоко проаналізувавши
і порівнявши підходи до оцінювання,
розроблених моделей тестування у 2024 та 2025 роках , акцентувала увагу на
першому етапі пілотування у 2025 році (Усна взаємодія), яку діти і педагоги її
школи вже пройшли.
Питання пілотування у 2025 році випускників початкової школи у формі
зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) залишилось відкритим і буде розглянуто
по завершенню всіх етапів проведення ДПА в трьох школах Тернопільської
області. адже ці питання надзвичайно важливі для підготовки
четвертокласників до обов’язкового впровадження державної підсумкової атестації у всіх ЗЗСО України.
Немає коментарів:
Дописати коментар