вівторок, 3 травня 2022 р.

Тренінг «Початкова школа у вимірі змін: фінський досвід»

 

27 квітня 2022 р. в режимі онлайн відбувся тренінг «Початкова школа у вимірі змін: фінський досвід».



Коненко Лариса Богданівна, завідувач відділу дошкільної та початкової освіти інституту провела з присутніми віртуальну зустріч «Перемога буде!» та інтерактивну вправу-асоціацію «Хто Я?». Коротко розповіла про особливості організації фінської освітньої системи, зокрема зупинилась на формах співпраці педагога із учасниками освітнього процесу, здійсненні діяльнісного підходу у роботі з фінськими школярами молодшого шкільного віку та розробці проєктних доріжок. Учасники тренінгу освоїли техніки «Вавилонська вежа», «Діамант», взяли участь у складання міні-проєктів «Ліс» та «Космос».

Жизномірська Оксана Ярославівна, доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти розповіла про професійну ідентичність вчителя, поділилася особливостями використання навчальних матеріалів фінськими педагогами, особливостями розробки річного плану педагога та ознайомила з техніками «Дерево очікувань», «Не хочу хвалитися, але я вже вмію робити, застосовувати…», провела інтерактивну вправа «Я і моя діяльність».

На завершення тренінгу тренери з учасниками обговорили особливості кооперативного та практико-орієнтованого навчання, підбили підсумки спільної роботи, провели оцінку тренінгу за допомогою сервісу Mentimeter «Кольорова феєрія», виконали вправи на рефлексію «Діамант тренінгу – це…», «Птахи настрою», «Моє професійне зростання» тощо.









Немає коментарів:

Дописати коментар